divendres, 31 d’agost del 2012

1ª PEDALADA TALAMANCA 10 setembre 2012

RUTA PEDALADA 10-09-2012
Descripció (track)
Sortirem de la plaça del Raval, seguint el carrer del mateix nom, direcció a la Plaça de l’Església. Per darrera el Castell baixarem cap a la riera. Deixem els camins que ens portarien a la Tatjera. Passat l’indret de la Tatjera, seguim avall en sentit Navarcles. Travessem la riera i anem a cercar el camí que ve del Cap de la Serra des d’on veurem Navarcles. Seguirem per tota la carena sentit a la Musarra i trobarem un punt d’avituallament aprox. al Km. 10. D'un tret, fins a la Musarra; la deixarem i anirem fins al coll de Lligabosses. Abans d’arribar al coll, girarem a la dreta, baixarem fins la riera en el punt d’intersecció amb el camí de la Baga de la Serra. Nou avituallament. Aquí ens separarem els del recorregut llarg i els del recorregut curt.
Els que facin el tram curt, tombaran a la dreta i tot seguit enfilaran el camí de la Font del Negundo fins a la Plaça de l’Església, carrer del Raval i Plaça del Raval. Fi de la pedalada.
Els més valents, tombaran a l’esquerra, enfilaran el camí de la Baga de la Serra fins a travessar la Carretera, agafaran un camí que els portarà fins a C’an Rubí, seguiran fins a Cantagalls, baixada pel camí fins a la Fàbrica, la Quintana, pujaran pel camí fins als contenidors de la brossa de davant del Castell i fins a la plaça de l’Església. Carrer del Raval i Plaça del Raval. Fi de la Pedalada.
Ens trobarem tots a la Plaça del Raval. Un refrigeri per reparar les forces i acomiadar la Pedalada.